Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2244
Назва: Ескізи до огляду української інструментальної музики останньої третини ХХ ст.: цикл п'єс, сонати
Інші назви: Эскизы к обзору украинской инструментальной музыки последней трети ХХ В.: циклы пьес, сонаты
Thumbnails to view ukrainian instrumental music last third of the twentieth century.: cycles plays sonatas
Автори: Рудик, Марина Миколаївна
Бібліографічний опис: Рудик, М. М. Ескізи до огляду української інструментальної музики останньої третини ХХ ст.: цикл п'єс, сонати / М. М. Рудик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 154–159. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інструментальний цикл
національна образність
постлюдія
прелюдія
Короткий огляд (реферат): Нові композиторські техніки, увійшовши в простір українського музичного мислення, спричинили рефлексію не тільки над стилістикою, а й над семантичним підґрунтям багатьох жанрів. У статті досліджуються особливості трактування жанрів, які пов'язані із закономірностями класичного і романтичного мислення, але концепційно переосмислених внаслідок впливів авангардного і постмодерного дискурсів.
Новые композиторские техники, войдя в пространство украинского музыкального мышления, обусловили рефлексию не только над стилистикой, но и над семантическим основанием многих жанров. В статье исследуются особенности трактовки жанров, связанных с закономерностями классического и романтического мышления, но концепционно переосмысленных в результате воздействий авангардного и постмодернистского дискурсов.
New composers' techniques by signing in the space of Ukrainian musical thinking, causing reflection not only on style, but also on the semantic foundation for many genres. This article investigates the interpretation of the features of genres associated with the laws of classical and romantic thought, but conceptual reconsidered due to the influence of avant-garde and postmodern discourses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2244
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ruduk.pdf111,11 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.