Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22769
Назва: Аргументація ціннісної системи у студентських рекламних текстах
Автори: Білоконенко, Людмила Анатоліївна
Бібліографічний опис: Білоконенко Л. А. Аргументація ціннісної системи у студентських рекламних текстах // Регіональна журналістика: реалії, виклики, перспективи : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, 15 квітня 2021 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. С. 137-140
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22769
Розташовується у зібраннях:Регіональна журналістика: реалії, виклики, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38_Bilokonenko.pdf496,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.