Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22778
Название: Особливості змісту підручників з хімії в українській дорадянській школі
Авторы: Донік, Олена
Библиографическое описание: Донік О. Особливості змісту підручників з хімії в українській дорадянській школі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 76–82.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються підручники і навчальні посібники з хімії, які використовувалися в реальних і комерційних училищах України в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст. Коротко проаналізовано їхній зміст, структуру, науково-методичні погляди авторів. Зроблено висновок, що на початку ХХ ст. у більшості шкільних підручників з хімії розглядалися періодичний закон і періодична система Д. Менделєєва, початкові поняття з хімії спиралися на атомно-молекулярне вчення, теорію хімічної будови органічних речовин.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22778
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Donik.pdf382,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.