Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Світлана-
dc.date.accessioned2021-10-26T11:30:46Z-
dc.date.available2021-10-26T11:30:46Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКороль С. Мотивація професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 92–95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22791-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей та приділено увагу важливості мотивації. Автор розглядає погляди науковців щодо визначення понять мотивація і мотив, а також наводить декілька класифікацій мотивів навчання, і на цій основі вибирає види мотивів, необхідних для професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних університетів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleМотивація професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korol.pdf339,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.