Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22791
Назва: Мотивація професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей
Автори: Король, Світлана
Бібліографічний опис: Король С. Мотивація професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 92–95.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей та приділено увагу важливості мотивації. Автор розглядає погляди науковців щодо визначення понять мотивація і мотив, а також наводить декілька класифікацій мотивів навчання, і на цій основі вибирає види мотивів, необхідних для професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів технічних університетів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22791
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korol.pdf339,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.