Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22802
Назва: Структура і зміст навчального процесу у початкових школах Великобританії
Автори: Заблоцька, Любов
Бібліографічний опис: Заблоцька Л. Структура і зміст навчального процесу у початкових школах Великобританії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 144–151.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу змісту навчального процесу й розгляду різних структур уроків у початкових школах Великобританії. Запровадження Національного навчального плану сприяло уникненню розмаїття навчальних планів і програм, створенню “загального ядра програми”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22802
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zablotska.pdf392,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.