Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22888
Назва: Методика розвитку рівноваги школярів 8-9 років
Автори: Грабик, Надія Михайлівна
Грубар, Ірина Ярославівна
Бібліографічний опис: Грабик Н. М., Грубар І. Я. Методика розвитку рівноваги школярів 8-9 років // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : збірник наукових праць. Вінниця : Планер, 2016. Вип. 1. С. 41-47
Дата публікації: 2016
Видавництво: Планер
Ключові слова: статична і динамічна рівновага,
методика,
засоби,
методичні прийоми,
школярі
static and dynamic balance,
method,
means,
instructional techniques,
pupils
статическое и динамическое равновесие,
методика,
средства,
методические приемы,
школьники
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновані засоби, методи, методичні прийоми, параметри навантаження для розвитку рівноваги. Виявлено вікові та статеві особливості стану статичної та динамічної рівноваги 8-9 річних школярів.
The study developed a method of balance development in pupils 8-9 years. Methods included the use of basic and special principles, the content of which has been extended through the use of a wide range of teaching methods. The ways to implement the basic principles of pedagogical training during implementation methods of balance development has been described. Experimentally was proven the reliability of technique influence on the performance of static and dynamic balance of students in experimental group (increase is from 17,8 to 22,4% (p <0,05)).
В статье предложены средства, методы, методические приемы, параметры нагрузки для развития равновесия. Выявлено возрастные и половые особенности состояния статического и динамического равновесия 8-9 летних школьников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22888
ISSN: 2071-5285
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grubar_Grabik_Methodika_rozvituku.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.