Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000| Title: | Становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процес |
| Authors: | Воєводін, В’ячеслав |
| Bibliographic description (Ukraine): | Воєводін В. Становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процес // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 20–25. |
| Issue Date: | 2007 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Series/Report no.: | Педагогіка; |
| Abstract: | У статті проаналізовано становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців. Визначено три групи методів становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця: проблемно-пошукові (метод синектики, імітаційного моделювання, метод проблемних завдань); евристичні (метод емпатії, Сократова бесіда, метод естетичного колективного аналізу музичного твору, метод імпровізації, метод творчих завдань); методи, пов’язані з підготовкою виконавців до концертного виступу (метод синестезії, метод монтажу, метод ідеальних типів, метод створення культурного контексту, метод інтерпретації, психолого-фізіологічний тренінг). |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000 |
| Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Voievodin.pdf | 358,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.