Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23050
Назва: Формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників: зарубіжний досвід
Автори: Поліщук, Віра Аркадіївна
Бібліографічний опис: Поліщук В. А. Формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників: зарубіжний досвід // Науковий вісник Мукачівського державного університету : збірнику наукових праць. Серія : Педагогіка та психологія. Мукачево : МДУ, 2019. Вип. 1 (9). С. 206-210.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: соціальний працівник
професійна мобільність
соціальна освіта
ефективність соціальної освіти
професійна компетентність
зарубіжний досвід соціальної освіти
Австралія
Канада
Франція
социальный работник
профессиональная мобильность
социальное образование
эффективность социального образования
профессиональная компетентность
зарубежный опыт социального образования
Австралия
Канада
Франция
social worker
professional mobility
social education
effectiveness ofsocial education
professional competence
foreign experience of social education
Australia
Canada
France
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано зарубіжний досвід формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників на прикладі Австралії, Канади, Франції. Розкрито сутність професійної мобільності, уточнено її чинники, види, компоненти. Акцентовано увагу на особливостях австралійської системи вищої соціальної освіти. Охарактеризовано основні механізми формування професійної мобільності соціальних працівників у Франції. З’ясовано, що система соціальної освіти в Канаді відповідає міжнародним стандартам, характеризується динамізмом, гнучкістю та наступністю. На основі узагальнення зарубіжного досвіду формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників виокремлено можливі шляхи творчого використання позитивного досвіду Австралії, Канади та Франції у вітчизняних умовах.
В статье проанализирован зарубежный опыт формирования профессиональной мобильности будущих социальных работников на примере Австралии, Канады, Франции. Раскрыта сущность профессиональной мобильности, уточнены ее факторы, виды, компоненты. Акцентировано внимание на особенностях австралийской системы высшего социального образования. Охарактеризованы основные механизмы формирования профессиональной мобильности социальных работников во Франции. Выяснено, что система социального образования в Канаде соответствует международным стандартам, характеризуется динамизмом, гибкостью и преемственностью. На основе обобщения зарубежного опыта формирования профессиональной мобильности будущих социальных работников выделены возможные пути творческого использования положительного опыта Австралии, Канады и Франции в отечественных условиях
The article analyzes the foreign experience of formation of professional mobility of future social workers on the example of Australia, Canada, France. The essence of professional mobility is disclosed, its factors, types, components are specified. The emphasis is made on the peculiarities of the Australian system of higher social education, which has the following features of European education: multi-level and continuity, accessibility, efficiency and quality. It isfound that the formation of professional mobility of future social workersin Australia is carried out by promoting the continuity of different levels of training of specialists; development of new mechanisms for access to various types of higher education; improvement models of training of specialists and mechanisms of alternate training; promotion the further development of the system of higher social education. The main mechanisms of formation of professional mobility ofsocial workersin France are characterized: profiling of training of specialistsin the social sphere, introduction of the category of "recognition of professional competence", the period of professionalization and individualright to training.It is determined thatCanada’ssocial education system meets international standards, is characterized by dynamism, flexibility and continuity in the training of specialists. It is noted that the training ofsocial workers as general practitionersin Canada creates conditionsforthe professional mobility of a specialist,since it does not limit the scope of his professional activities to a set of highly specialized competencies. Based on the generalization of foreign experience in forming the professional mobility of future social workers, possible ways of creative use of the positive experience of Australia, Canada and France in the national conditions are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23050
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
poliwuk_19.pdf366,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.