Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23055
Название: Сутність та зміст суб’єкт-суб’єктних стосунків у процесі виховання
Авторы: Волошанська, Ірина
Библиографическое описание: Волошанська І Сутність та зміст суб’єкт-суб’єктних стосунків у процесі виховання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 22–25.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано та обґрунтовано зміст і сутність суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між педагогом та вихованцем у процесі їх взаємодії. Визначено чинники, умови та шляхи встановлення цих стосунків у виховному процесі, доведено необхідність гуманізації та гуманітаризації освіти і виховання в сучасних умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23055
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Voloshanska.pdf168,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.