Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23102
Назва: Роль комунікативно-ігрових ситуацій у підготовці майбутніх перекладачів до креативного перекладу
Автори: Романишина, Людмила
Шупта, Оксана
Бібліографічний опис: Романишина Л., Шупта О. Роль комунікативно-ігрових ситуацій у підготовці майбутніх перекладачів до креативного перекладу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 117–119.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх перекладачів до креативного перекладу засобами комунікативно-ігрових ситуацій. Дано визначення перекладацької креативності, визначено роль ігрових ситуацій у розвитку професійно-ділових, мотиваційних і рефлексивних якостей майбутнього перекладача на заняттях перекладацького циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23102
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROMANYShYNA_ShUPTA.pdf344,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.