Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23128
Назва: Формування медіакомпетентності соціального педагога засобами ІКТ
Автори: Бучківська, Галина
Барановська, Валентина
Бібліографічний опис: Бучківська Г., Барановська В. Формування медіакомпетентності соціального педагога засобами ІКТ // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 196-201
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: медіаосвіта
медіаграмотність
інформатична культура
інформатичні компетентності
соціальний педагог
Короткий огляд (реферат): Автори розглядають формування медіаграмотністі майбутніх соціальних педагогів в процесі їхньої фахової підготовки. Визначено, що медіаграмотність є не тільки компетентністю, але й частиною того, що утворює професійну культуру фахівця соціальнопедагогічної сфери. Формування сучасної високо-інтелектуальної культурної людини неможливе без досягнення достатньо високого рівня інформатичної культури. Оволодіння інформатичною культурою для фахівця – шлях до професійного й культурного становлення, що сприяє реальному розумінню самого себе, свого місця і ролі в діловому інформаційному суспільстві. Інформатичні компетентності є одними з основних компонентів інформатичної культури, яка, у свою чергу, є частиною загальної культури людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23128
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47_Buchkivska_Baranovska.pdf527,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.