Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКупенко, Олена-
dc.date.accessioned2021-11-22T13:06:01Z-
dc.date.available2021-11-22T13:06:01Z-
dc.date.issued2021-05-13-
dc.identifier.citationКупенко О. Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 223-228uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136-
dc.description.abstractІндивідуальна освітня траєкторія розглянута як умова та результат студентоцентрованого процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. Акцентується особлива доцільність індивідуальної освітньої траєкторії в умовах дистанційного навчання через карантинні обмеження. Розглянуті приклади пропедевтичних завдань для активізації студентів у розробленні індивідуальної освітньої траєкторії. Визначено особливий випадок роботи із студентами, які не мають достатніх навичок самоорганізації в навчальній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectіндивідуальна навчальна траєкторіяuk_UA
dc.subjectпропедевтичні завданняuk_UA
dc.subjectетапи позитивних змінuk_UA
dc.titleЗавдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53_Kupenko.pdf528,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.