Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136
Назва: Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи
Автори: Купенко, Олена
Бібліографічний опис: Купенко О. Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 223-228
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: індивідуальна навчальна траєкторія
пропедевтичні завдання
етапи позитивних змін
Короткий огляд (реферат): Індивідуальна освітня траєкторія розглянута як умова та результат студентоцентрованого процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. Акцентується особлива доцільність індивідуальної освітньої траєкторії в умовах дистанційного навчання через карантинні обмеження. Розглянуті приклади пропедевтичних завдань для активізації студентів у розробленні індивідуальної освітньої траєкторії. Визначено особливий випадок роботи із студентами, які не мають достатніх навичок самоорганізації в навчальній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53_Kupenko.pdf528,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.