Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136
Название: Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи
Авторы: Купенко, Олена
Библиографическое описание: Купенко О. Завдання та практики для створення індивідуальних освітніх траєкторії майбутніх фахівців із соціальної роботи // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 223-228
Дата публикации: 13-мая-2021
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: індивідуальна навчальна траєкторія
пропедевтичні завдання
етапи позитивних змін
Краткий осмотр (реферат): Індивідуальна освітня траєкторія розглянута як умова та результат студентоцентрованого процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. Акцентується особлива доцільність індивідуальної освітньої траєкторії в умовах дистанційного навчання через карантинні обмеження. Розглянуті приклади пропедевтичних завдань для активізації студентів у розробленні індивідуальної освітньої траєкторії. Визначено особливий випадок роботи із студентами, які не мають достатніх навичок самоорганізації в навчальній діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23136
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
53_Kupenko.pdf528,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.