Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23163
Назва: Кайдзен як творчо-конструктивний підхід до освітньої діяльності
Автори: Петришин, Людмила Йосипівна
Бібліографічний опис: Петришин Л. Й. Кайдзен як творчо-конструктивний підхід до освітньої діяльності // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 248-252.
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: освітня діяльність
система кайдзен
творчо-конструктивний підхід
творчість
креативність
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання впровадження кайдзен технології в освітній процес, аналізується категорія «кайдзен технологія» як складна процесуальна складова навчально-виховного процесу, характеризуються ключові принципи філософії кайдзен, висвітлюється вплив кайдзен технології на формування креативно-конструктивного виду діяльності педагогічних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23163
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrishin.pdf521,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.