Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавицька, Наталія-
dc.date.accessioned2021-11-23T16:56:00Z-
dc.date.available2021-11-23T16:56:00Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСавицька Н. Принцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колесси // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Національної музичної академії України імені Петра Чайковського. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. № 3 (15). С. 28–33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189-
dc.description.abstractУ статті зроблена спроба розгляду останніх, найпізніших опусів М. Колесси в аспекті стильового спрощення і остаточної кристалізації індивідуального виразового арсеналу.uk_UA
dc.description.abstractThis article is an attempt to examine the last piano and choir works of Mykola Kolessa from the standpoint of style simplification and final crystallization of individual expressive arsenal.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.titleПринцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колессиuk_UA
dc.title.alternativeTHE PRINCIPLE OF NEW SIMPLICITY IN THE LATE PIANO AND CHORAL COMPOSITIONS BY MYKOLA KOLESSAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2005 № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Savytska.pdf3,79 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.