Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189
Title: Принцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колесси
Other Titles: THE PRINCIPLE OF NEW SIMPLICITY IN THE LATE PIANO AND CHORAL COMPOSITIONS BY MYKOLA KOLESSA
Authors: Савицька, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Савицька Н. Принцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колесси // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Національної музичної академії України імені Петра Чайковського. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. № 3 (15). С. 28–33.
Issue Date: 2005
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Мистецтвознавство;
Abstract: У статті зроблена спроба розгляду останніх, найпізніших опусів М. Колесси в аспекті стильового спрощення і остаточної кристалізації індивідуального виразового арсеналу.
This article is an attempt to examine the last piano and choir works of Mykola Kolessa from the standpoint of style simplification and final crystallization of individual expressive arsenal.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2005 № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savytska.pdf3,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.