Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23219
Название: Інклюзивна освіта в Україні: виклики та завдання
Авторы: Горішна, Надія Мирославівна
Библиографическое описание: Горішна Н. М. Інклюзивна освіта в Україні: виклики та завдання // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 342-345.
Дата публикации: 13-мая-2021
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: інклюзивна освіта
моделі інклюзивної освіти
діти з особливими освітніми потребами
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано ключові виклики для розвитку інклюзивної освіти в Україні та завдання, які у зв’язки з ними потребують вирішення. Визначено, що подальша імплементації інклюзії у систему освіти ускладнюється відсутністю єдиних підходів до трактування основних понять, що становлять її тезаурус; вибору та побудови найбільш адекватної моделі інклюзивної освіти; посилення інституційної та фінансової спроможності об’єднаних територіальних громад.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23219
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Horishna.pdf517,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.