Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23227
Назва: Включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти
Автори: Слозанська, Ганна Іванівна
Бібліографічний опис: Слозанська Г. І. Включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 368-372.
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: розлади атистичного спектру
діти з розладами атистичного спектру
інклюзивне середовище
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні підходи до аналізу поняття «розлади атистичного спектру», запропоновані науковцями у галузі медицини, психології та педагогіки. Актуалізовано необхідність включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти у ранньому віці. Представлено результати дослідження, проведеного з метою виявлення індивідуальних особливостей дітей з РАС дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23227
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slozanska.pdf198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.