Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23316
Название: Теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
Авторы: Сисоєва, Олена
Библиографическое описание: Сисоєва О. Теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 44-50.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У даній статті розглянуто теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Акцентується увага на різних підходах до визначення поняття компетенції і компетентності. Запропоновано шляхи формування компетентної особистості технічного фахівця та інтегровано модель ключових компетенцій. Визначено напрямки розв’язування проблеми формування професійної компетентності в сучасному світі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23316
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sysoieva.pdf336,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.