Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23333
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПагута, Мирослав-
dc.date.accessioned2021-11-26T12:03:36Z-
dc.date.available2021-11-26T12:03:36Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПагута М. Концептуальна модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 120-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23333-
dc.description.abstractУ статті розглядається модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярів. На підставі розробленої моделі автор дійшов висновку, що основні якості школярів у системі ергодизайнерської освіти повинні відображати потреби суспільства у формуванні технічно й технологічно освіченої особистості із сформованою проектно-предметнотворною та виробничою культурою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleКонцептуальна модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pahuta.pdf334,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.