Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23333
Назва: Концептуальна модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярів
Автори: Пагута, Мирослав
Бібліографічний опис: Пагута М. Концептуальна модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 120-126.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається модель впливу ергодизайну на розвиток творчої особистості школярів. На підставі розробленої моделі автор дійшов висновку, що основні якості школярів у системі ергодизайнерської освіти повинні відображати потреби суспільства у формуванні технічно й технологічно освіченої особистості із сформованою проектно-предметнотворною та виробничою культурою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23333
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pahuta.pdf334,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.