Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23732
Назва: Вивчення лірики Богдана Лепкого в десятому класі (профільний рівень)
Інші назви: Study of Bogdan Lepky's lyrics in the tenth form (type level)
Изучение лирики Богдана Лепкого в десятом классе
Автори: Ткачук, Олександр
Бібліографічний опис: Ткачук О. Вивчення лірики Богдана Лепкого в десятому класі (профільний рівень) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. Вип. 37. С. 174–187.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: лірика
методика
форма викладу матеріалу
усний журнал
міжпредметні паралелі
словникова робота
«мистецька скарбниця»
творчі завдання
lyric poetry
learner's guide
form of teaching
oral magazine
intersubject parallels
dictionary work
«artistic treasury»
creative tasks
лирика
форма изложения материала
устный журнал
межпредметные параллели
размышление
«Скарбница искусства»
Серія/номер: Літературознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється методика вивчення лірики Лепкого в десятому класі. Пропонуються методичні прийоми розгляду теми, залучаються учні до висвітлення життя і творчості поета, зокрема пропонується форма викладу матеріалу «усний журнал», застосування міжпредметних паралелей, словникової роботи на уроці, творчі завдання у рубриці «Поміркуйте», «Мистецька скарбниця».
The methodology of study of lyrics by Bogdan Lepky in the tenth form is explored in the article. The methodical receptions of consideration of theme are offered, pupils are to be engaged in illumination of life and creative activity of the poet, in particular there are offered such the form of explanation of material as «oral magazine», application of intersubject parallels, dictionary work on a lesson, creative tasks in heading «Think it over» and «Artistic treasury».
В статье очерчены методика изучения лирики Богдана Лепкого в десятом классе. Предлагаются методические приемы рассмотрения темы, вовлекаются учащиеся до освещения жизни и творчества поэта, используется форма изложения материала «Устный журнал», предметные параллели, творческие задания в рубрике «Размышляйте», «Скарбница искусства», творческие задания.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23732
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2013. Вип. 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2Tkachuk_O.pdf916,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.