Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМармураш, Любов Петрівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T08:18:17Z-
dc.date.available2011-09-26T08:18:17Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationМармураш, Л. П. Проблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигми / Л. П. Мармураш // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 3-7.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237-
dc.description.abstractУ статті висвітлено шляхи розвитку освітньої галузі на сучасному етапі у контексті реалізації людинотвірної функції на основі конструктивних елементів педагогічного процесу епохи віхових культур та Середньовіччя, досвіду одного із найвагоміших попередніх періодів – народження світових релігій, філософії, теорії освіти, монотеїстичної світоглядної парадигми.en_US
dc.description.abstractВ статье отображены пути развития образовательной отрасли на современном этапе в контексте реализации человекосозидаемой функции на основе конструктивных элементов педагогического процесса эпохи осевых культур и Средневековья, опыта одного из самых весомых предыдущих периодов – рождения мировых религий, философии, теории образования, монотеистической мировоззренческой парадигмы.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this article is to show the importance of development theory which includes human creation on the basis of constructive elements of the Axial cultures and the Middle Age epochs in the modern period. These epochs are the experience of the most important previous periods – creation of world religions, philosophy, theory of education, monotheistic paradigm.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпедагогічний процесen_US
dc.subjectгуманізація освітиen_US
dc.subjectепістемологічна парадигмаen_US
dc.subjectпізнанняen_US
dc.subjectаксіологічне полеen_US
dc.titleПроблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигмиen_US
dc.title.alternativeПроблема гуманистической направленности образования в контексте епистемологической парадигмыen_US
dc.title.alternativeThe problem of humanistic direction of education in the context of epistemological paradigmen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marmyrash.pdf126,05 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.