Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Назва: Проблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигми
Інші назви: Проблема гуманистической направленности образования в контексте епистемологической парадигмы
The problem of humanistic direction of education in the context of epistemological paradigm
Автори: Мармураш, Любов Петрівна
Бібліографічний опис: Мармураш, Л. П. Проблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигми / Л. П. Мармураш // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 3-7.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічний процес
гуманізація освіти
епістемологічна парадигма
пізнання
аксіологічне поле
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено шляхи розвитку освітньої галузі на сучасному етапі у контексті реалізації людинотвірної функції на основі конструктивних елементів педагогічного процесу епохи віхових культур та Середньовіччя, досвіду одного із найвагоміших попередніх періодів – народження світових релігій, філософії, теорії освіти, монотеїстичної світоглядної парадигми.
В статье отображены пути развития образовательной отрасли на современном этапе в контексте реализации человекосозидаемой функции на основе конструктивных элементов педагогического процесса эпохи осевых культур и Средневековья, опыта одного из самых весомых предыдущих периодов – рождения мировых религий, философии, теории образования, монотеистической мировоззренческой парадигмы.
The purpose of this article is to show the importance of development theory which includes human creation on the basis of constructive elements of the Axial cultures and the Middle Age epochs in the modern period. These epochs are the experience of the most important previous periods – creation of world religions, philosophy, theory of education, monotheistic paradigm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marmyrash.pdf126,05 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.