Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Название: Проблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигми
Другие названия: Проблема гуманистической направленности образования в контексте епистемологической парадигмы
The problem of humanistic direction of education in the context of epistemological paradigm
Авторы: Мармураш, Любов Петрівна
Библиографическое описание: Мармураш, Л. П. Проблема гуманістичної спрямованості освіти у контексті епістемологічної парадигми / Л. П. Мармураш // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 3-7.
Дата публикации: авг-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: педагогічний процес
гуманізація освіти
епістемологічна парадигма
пізнання
аксіологічне поле
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено шляхи розвитку освітньої галузі на сучасному етапі у контексті реалізації людинотвірної функції на основі конструктивних елементів педагогічного процесу епохи віхових культур та Середньовіччя, досвіду одного із найвагоміших попередніх періодів – народження світових релігій, філософії, теорії освіти, монотеїстичної світоглядної парадигми.
В статье отображены пути развития образовательной отрасли на современном этапе в контексте реализации человекосозидаемой функции на основе конструктивных элементов педагогического процесса эпохи осевых культур и Средневековья, опыта одного из самых весомых предыдущих периодов – рождения мировых религий, философии, теории образования, монотеистической мировоззренческой парадигмы.
The purpose of this article is to show the importance of development theory which includes human creation on the basis of constructive elements of the Axial cultures and the Middle Age epochs in the modern period. These epochs are the experience of the most important previous periods – creation of world religions, philosophy, theory of education, monotheistic paradigm.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marmyrash.pdf126,05 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.