Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрод, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-12-15T12:57:05Z-
dc.date.available2021-12-15T12:57:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГрод І. Концепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знань // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 42-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914-
dc.description.abstractУ статті йдеться про часто згадувані недоліки «класичних» підходів до автоматизованого тестування, про аспекти, які забезпечують об'єктивність контролю знань і розрахунок рівня об'єктивності, про визначення природності того чи іншого методу оцінювання і ціль тестування, залежно від чого інтерпретуються результати тесту, про дві форми організації комп 'ютерних тестів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleКонцепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hrod.pdf330,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.