Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914
Title: Концепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знань
Authors: Грод, Інна Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Грод І. Концепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знань // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 42-47.
Issue Date: 2007
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті йдеться про часто згадувані недоліки «класичних» підходів до автоматизованого тестування, про аспекти, які забезпечують об'єктивність контролю знань і розрахунок рівня об'єктивності, про визначення природності того чи іншого методу оцінювання і ціль тестування, залежно від чого інтерпретуються результати тесту, про дві форми організації комп 'ютерних тестів.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrod.pdf330,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.