Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914
Название: Концепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знань
Авторы: Грод, Інна Миколаївна
Библиографическое описание: Грод І. Концепція кількісного оцінювання об’єктивності педагогічного тестування знань // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 42-47.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті йдеться про часто згадувані недоліки «класичних» підходів до автоматизованого тестування, про аспекти, які забезпечують об'єктивність контролю знань і розрахунок рівня об'єктивності, про визначення природності того чи іншого методу оцінювання і ціль тестування, залежно від чого інтерпретуються результати тесту, про дві форми організації комп 'ютерних тестів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23914
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hrod.pdf330,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.