Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/240
Название: Науково-дослідницька культура майбутнього вчителя: сутність поняття та теоретичні аспекти її формування
Другие названия: Научно-исследовательская культура будущего учителя: сущность понятия и теоретические аспекты ее формирования
Research culture of future teachers: the concept and theoretical aspects of its formation
Авторы: Тушева, Вікторія Володимирівна
Библиографическое описание: Тушева, В. В. Науково-дослідницька культура майбутнього вчителя: сутність поняття та теоретичні аспекти її формування / В. В. Тушева // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 18-23.
Дата публикации: авг-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: науково-дослідницька культура
діяльнісний
особистісний
аксіологічний
системний
синергетичний наукові підходи
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто окремі аспекти сутності поняття «науково-дослідницька культура майбутнього вчителя». Показано, що інтеграція наукових підходів (діяльнісного, особистісного, аксіологічного, системного і синергетичного) дає можливість всебічно розкрити сутність науково-дослідницької культури як особистісного феномена, виявити закономірності його формування і розвитку, визначити структурні і функціональні ознаки науково-дослідницької культури».
Рассмотрены отдельные аспекты сущности понятия «научно-исследовательская культура будущего учителя», показано, что интеграция научных подходов (деятельностного, личностного, аксиологического, системного и синергетического) дает возможность всесторонне раскрыть сущность научно-исследовательской культуры как личностного феномена, выявить закономерности его формирования и развития обозначить структурные и функциональные научно-исследовательской культуры.
Some aspects as related to the concept of «research culture of future teachers» have been analysed. It has been proved that scientific approach integration (of activity, of personality, axiological, systemic and synergetic) provides an opportunity to reveal the concept of research culture as a personal phenomenon, define the peculiarities of its formation and development, identify structural and functional peculiar features of research culture.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/240
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tysheva.pdf125,81 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.