Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24034
Название: Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у сучасній системі навчання іноземної мови
Другие названия: COMMUNICATIVE-ACTIVITY APPROACH IMPLEMENTATION IN THE MODERN SYSTEM OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING
Авторы: Обіход, Інна Василівна
Закордонець, Наталія Іванівна
Плавуцька, Ольга Петрівна
Библиографическое описание: Обіход І., Закордонець Н., Плавуцька О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у сучасній системі навчання іноземної мови // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 103–113.
Дата публикации: 2021
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: комунікативно-діяльнісний підхід
іншомовна підготовка студента
активні методи навчання
спілкування
communicative-activity approach
foreign language background of a student
active teaching methods
communication
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Здійснено огляд ключових особливостей реалізації комунікативно-діяльнісного підходу у сучасній системі навчання іноземних мов. Встановлено, що комунікативно-діяльнісний підхід базується на концептуальних положеннях теорії діяльності і принципів комунікативного навчання, яке дає студентам можливість самостійно досліджувати проблеми, спостерігати, аналізувати, критично мислити, аргументовано висловлюватись та переконувати співрозмовника, організовувати власні прийоми навчання іноземної мови, відстоювати свою особистісну позицію, розвивати вміння оцінювати ризики, формувати конструктивне управління почуттями, використовувати інформаційнокомунікаційні технології, взаємодіяти адекватно і творчо в усіх різновидах соціальних та культурних контекстів, мобілізовувати життєвий досвід, застосовувати базові / декларативні знання та уміння на практиці, створювати ситуації успіху, формувати навички самоконтролю та взаємоконтролю. Вказано, що сучасні парадигми навчання іноземних мов окреслюють потребу в створенні умов для активного оволодіння навичок іншомовного спілкування через здатність розуміти і досягати зв’язності у прийнятті та продукуванні висловлювань у межах комунікативно-значимих мовленнєвих утворень. Розглянуто основні аспекти процесу навчання іноземної мови на комунікативній основі, а саме: нестандартні методи і форми роботи, що підтримують мовленнєво-розумову активність студентів і сприяють максимальному розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу. Підсумовано, що ефективність комунікативно спрямованого навчання іноземних мов залежить від розуміння викладачами необхідності відмовитися від авторитарних і схоластичних методів та творчо застосовувати методи навчання, які спрямовані на інтенсифікацію процесу формування іншомовної та загальнокультурної підготовленості студентів .
The review of communicative activity key features realization approach in a modern system of foreign languages learning has been carried out. It is defined that the communicative activity approach is based on the conceptual provisions of the activity and principles of communicative learning theory which gives students the opportunity to investigate problems independently, to observe, to analyze, to think critically, to argue and persuade the interlocutor as well as to make their own methods of learning a foreign language and to develop the ability to assess risks, to form constructive management of feelings, to use information and communication technologies, to interact in an adequate and creative way in all kinds of social and cultural contexts, to mobilize life experience, to apply basic / declarative knowledge and skills in practice, to create success situations, to form skills of self-control and mutual control. It is stated that modern paradigms of foreign language teaching outline the need to create conditions for active mastering of foreign language communication skills through the ability to understand and to achieve coherence in the reception and production of utterances within the communicatively significant speech formations. The main aspects of foreign language learning process on a communicative basis consider, namely: non-standard methods and forms of work that support students’ speech and mental activity and contribute to the maximum disclosure of their inner potential. It has been concluded that the effectiveness of communicatively oriented foreign language teaching depends on teachers’ understanding of the need to abandon authoritarian and scholastic methods and to apply teaching methods aimed at intensifying of the forming foreign language process and general cultural background of students in a creative way.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24034
ISSN: 2311-6382
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OBIKHOD_ZAKORDONETS_PLAVUTSKA.pdf482,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.