Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24039
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHabrusiev, Valerii-
dc.contributor.authorHrod, Ivan-
dc.contributor.authorZadorozhna, Iryna-
dc.date.accessioned2022-01-10T14:11:14Z-
dc.date.available2022-01-10T14:11:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHabrusiev V., Hrod I., Zadorozhna I. TOOLS FOR CREATING EDUCATIONAL VIDEO RESOURCES WITH BLENDER VIDEO EDITOR // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 127–137.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24039-
dc.description.abstractThe article explores the opportunities of using the free and open software Blender 3D, a module employed for creating and editing videos, for the formation of video materials, for organizing video conferencing during online classes. On the example of video development recommendations are provided on the creation and publication. An experimental study of the effectiveness of the resource, which describes its implementation in the educational process on the example of teaching certain disciplines, in particular “Operating Systems. Linux” and training seminars for university teachers, has been conducted. Experimental verification proves that the use of video resources leads to the significant increase in the effectiveness of training, expands opportunities for individualization and differentiation, independent and individual work of students.uk_UA
dc.description.abstractДосліджуються можливості щодо використання вільно поширюваного програмного засобу Blender 3D, модуля створення і редагування відео та формування відеоматеріалів за допомогою сервісу, для організації відеоконференцій під час проведення онлайн занять. Надаються рекомендації на прикладі розробки відеоресурсів. Здійснено експериментальне дослідження ефективності використання вказаного ресурсу в процесі навчання, яке описує його впровадження у навчальний процес на прикладі викладання окремих дисциплін, зокрема «Cучасні операційні системи. ОС Linux» та навчальнометодичних семінарів для викладачів. Експериментальна перевірка доводить, що ефективність навчальних занять значно підвищується за умов використання відеоресурсів, розширюються можливості для індивідуалізації й диференціації навчання, самостійної та індивідуальної роботи студентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectonline learning environmentuk_UA
dc.subjectvideo resourceuk_UA
dc.subjectvideo lectureuk_UA
dc.subjecte-courseuk_UA
dc.subjectGoogle Meetuk_UA
dc.subjectBlender Video Editoruk_UA
dc.subjectLCM Moodleuk_UA
dc.subjectсередовище онлайн навчанняuk_UA
dc.subjectвідеоресурсuk_UA
dc.subjectвідеолекціяuk_UA
dc.subjectелектронний курсuk_UA
dc.titleTOOLS FOR CREATING EDUCATIONAL VIDEO RESOURCES WITH BLENDER VIDEO EDITORuk_UA
dc.title.alternativeСтворення навчальних відеоресурсів за допомогою Blender Video Editoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HABRUSIEV_HROD_ZADOROZHNA.pdf705,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.