Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВихрущ, Віра-
dc.contributor.authorМатіяш, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-11T12:49:33Z-
dc.date.available2022-01-11T12:49:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВихрущ В., Матіяш В. Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції // Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 299 : Педагогіка та психологія. Чернівці, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича, 2006. С. 35-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053-
dc.description.abstractChceking-appreciate activity is an important element of studying progress. At the conditions of Bolonian agreement approaches to its organization must te specific. It must be realized on the conceptually new bases and at the system with the other structural components. The main feature of checking-appreciate activitity is democratism and credit-modal approach.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковичаuk_UA
dc.titleПедагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vykhrushch_Matiiash_V.pdf6,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.