Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Title: Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції
Authors: Вихрущ, Віра
Матіяш, Валентина Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Вихрущ В., Матіяш В. Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції // Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 299 : Педагогіка та психологія. Чернівці, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича, 2006. С. 35-39.
Issue Date: 2006
Publisher: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича
Abstract: Chceking-appreciate activity is an important element of studying progress. At the conditions of Bolonian agreement approaches to its organization must te specific. It must be realized on the conceptually new bases and at the system with the other structural components. The main feature of checking-appreciate activitity is democratism and credit-modal approach.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykhrushch_Matiiash_V.pdf6,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.