Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Название: Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції
Авторы: Вихрущ, Віра
Матіяш, Валентина Василівна
Библиографическое описание: Вихрущ В., Матіяш В. Педагогічні основи вдосконалення контрольно- оцінної діяльності у педагогічному вузі в умовах Болонської конвенції // Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 299 : Педагогіка та психологія. Чернівці, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича, 2006. С. 35-39.
Дата публикации: 2006
Издательство: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю Федьковича
Краткий осмотр (реферат): Chceking-appreciate activity is an important element of studying progress. At the conditions of Bolonian agreement approaches to its organization must te specific. It must be realized on the conceptually new bases and at the system with the other structural components. The main feature of checking-appreciate activitity is democratism and credit-modal approach.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24053
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vykhrushch_Matiiash_V.pdf6,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.