Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24059
Назва: Дидактичні умови формування критичного мислення школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології
Автори: Степанюк, Алла Василівна
Піхота, Наталія Юріївна
Бібліографічний опис: Степанюк А. В., Піхота Н. Ю. Дидактичні умови формування критичного мислення школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології // Modern directions of scientific research development : the 3rd International scientific and practical conference (Chicago, USA 1-3 September 2021). Chicago : BoScience Publisher , 2021. P. 269-274.
Дата публікації: 1-вер-2021
Видавництво: BoScience Publisher
Ключові слова: школярі
критичне мислення
дидактичні умови
біологія
прийоми розумової діяльності
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовані дидактичні умови формування критичного мислення школярів в процесі вивчення біології як ієрархічної системи: цілеспрямована діяльність із формування прийомів розумової діяльності в учнів основної школи; формування цілісної природничо-наукової картини світу школярів; формування компонентів критичного мислення як виду знань і як способу діяльності; розвиток критичного мислення школярів як складного цілісного утворення, що передбачає формування особистісний цінностей, умінь вибудувати власну модель критичної поведінки; забезпечення інтерактивного обміну результатами рефлексивної діяльності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24059
ISBN: 978-1-73981-126-6
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepaniuk_Pikhota.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.