Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24149| Назва: | Термінологічний аспект проблеми педагогічного краєзнавства |
| Автори: | Матіяш, Валентина Василівна |
| Бібліографічний опис: | Матіяш В. В. Термінологічний аспект проблеми педагогічного краєзнавства // Соціально-гуманітарний вісник: збірник наукових праць. Харків : Наука та знання, 2018. Вип. 18, 19. С. 73-76 |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Наука та знання |
| Ключові слова: | краєзнавство батьківщинознавство педагогічне краєзнавство |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто дефініції “краєзнавство”, “педагогічне краєзнавство”. Акцентовано увагу на різні підходи до тлумачення вищезазначених феноменів; визначено їх зміст та структуру. Виявлено предмет та об’єкт педагогічного краєзнавства, а також його напрями. Доведено, що педагогічне краєзнавство може виступати як засіб підготовки майбутніх фахівців. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24149 |
| ISSN: | 2305-9869 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Matiysh_Visnuk.pdf | 682,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.