Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24192
Название: Техніка постановки запитань – інструмент педагогічної майстерності вчителя
Авторы: Лупак, Наталія Миколаївна
Библиографическое описание: Лупак Н. М. Техніка постановки запитань – інструмент педагогічної майстерності вчителя // International scientific innovations in human life : Proceedings of III International Scientific and Practical Conference (22-24 September 2021). Manchester : Cognum Publishing House, 2021. P. 191-196
Дата публикации: 22-сен-2021
Издательство: Cognum Publishing House
Ключевые слова: освіта
педагогічна майстерність
інтеракція
техніка постановки запитань
категоризація запитань
Краткий осмотр (реферат): У статті увиразнено сутність феномена «педагогічна майстерність»; акцентовано на важливості професійного вміння педагога формулювати запитання; окреслено лінгвістично-функціональний, цілепокладальний підходи до категоризації запитань; сформульовано основні правила постановки запитань у педагогічній діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24192
ISBN: 978-92-9472-195-2
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lupak_International_scientific.pdf1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.