Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/241
Назва: Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять з педагогіки
Інші назви: Особенности подготовки будущих учителей к профессиональной саморегуляции в процессе лабораторно-практических занятий по педагогике
Particularity of future teachers preparation to professional self-regulation during pedagogical laboratory-practical lessons
Автори: Сеньовська, Надія Леонідівна
Бібліографічний опис: Сеньовська, Н. Л. Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занят Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять з педагогіки / Н. Л. Сеньовська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 23-27.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійна саморегуляція вчителя
лабораторно-практичні заняття
зміст
методи та принципи формування умінь і навичок фахової саморегуляції
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано поняття «професійна саморегуляція педагога», висвітлено її значення в контексті фахової діяльності. Описано особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять курсу педагогіки з елементами тренінгу. Запропоновано методику організації основних етапів пар, деталізовано особливості проведення останніх. Конкретизовано реалізацію принципів навчання у контексті мети дослідження.
Охарактеризированно понятие «профессиональная саморегуляция педагога», описано ее значение в контексте практической деятельности. Анализируются особенности подготовки будущих учителей к профессиональной саморегуляции в процессе лабораторно-практических занятий курса педагогики с элементами тренинга. Предложено методику организации основных этапов пар, детализированы особенности проведения последних. Конкретизирована реализация дидактических принципов в контексте цели исследования.
The article defines the essence of the term «teachers professional self-regulation» and deals with this phenomenn in the activity of modern pedagogues. Theanalygig of particular conditions and ways of forming professional self-regulation during pedagogical laboratory-practical lessons with elements of training has been presented. Principles of forming the ability of professional self-regulation of future teachers have been concretized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/241
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Senjovska.pdf123,18 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.