Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24263
Название: Ключові освітні компетентності і компетентності інфомедійної грамотності
Другие названия: Key educational competences and media literacy competences
Авторы: Поплавська, Наталія Миколаївна
Дащенко, Наталія Левківна
Мединська, Олеся Ярославівна
Библиографическое описание: Поплавська Н. М., Дащенко Н. Л., Мединська О. Я. Ключові освітні компетентності і компетентності інфомедійної грамотності // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей. Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. С. 83-108
Дата публикации: 2021
Издательство: Академія української преси : IREX : Центр Вільної преси
Ключевые слова: компетентність
ключові освітні компетентності
компетентності навчання протягом життя
компетентності інфомедійної грамотності
competence
key educational competences
lifelong learning competences
media literacy competences
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено спробу встановити взаємозв’язки між ключовими освітніми компетентностями, компетентностями навчання протягом життя та компетентностями інфомедійної грамотності. З урахуванням компетентнісної моделі освіти проаналізовано їх зміст і можливості комплексного застосування у різні періоди навчання (дошкільний, шкільний, вишівський, професійний, самоосвіти, перекваліфікації, освіти впродовж життя). Узагальнено вміння і здатності, які є наскрізними для всіх видів компетентностей. Висловлено припущення, що набуття різних видів компетентностей співвідносне з ієрархією потреб особистості. З’ясовано, що ключові освітні компетентності та компетентності навчання протягом життя мають стратегічне значення, а компетентності інфомедійної грамотності – тактичне, як і фахові компетентності різних рівнів вищої освіти. Проте в соціальному, професійному та особистісному контексті всі вони вимагають від індивіда усвідомлення та здобуття мінімально необхідного досвіду з їх використання.
The article attempts to establish the relationship between key educational competences, lifelong learning competences and media literacy competences. Taking into account the competence model of education, their content and possibilities of complex application in different periods of study (preschool, school, university, vocational, self-education, retraining, lifelong learning) are analyzed. Skills and abilities that are cross-cutting for all types of competencies are generalized. It is suggested that the acquisition of different types of competences is correlated with the hierarchy of individual needs. It was found that the key educational competences and lifelong learning competences are of strategic importance, and the competences of media literacy are tactical, as well as the professional competences of different levels of higher education. However, in a social, professional and personal context, they all require the individual to be aware of and gain the minimum needed experience to use them.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24263
ISBN: 978-617-7370-26-9
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
P_D_M_in_gr.pdf3,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.