Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24263
Назва: Ключові освітні компетентності і компетентності інфомедійної грамотності
Інші назви: Key educational competences and media literacy competences
Автори: Поплавська, Наталія Миколаївна
Дащенко, Наталія Левківна
Мединська, Олеся Ярославівна
Бібліографічний опис: Поплавська Н. М., Дащенко Н. Л., Мединська О. Я. Ключові освітні компетентності і компетентності інфомедійної грамотності // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей. Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. С. 83-108
Дата публікації: 2021
Видавництво: Академія української преси : IREX : Центр Вільної преси
Ключові слова: компетентність
ключові освітні компетентності
компетентності навчання протягом життя
компетентності інфомедійної грамотності
competence
key educational competences
lifelong learning competences
media literacy competences
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу встановити взаємозв’язки між ключовими освітніми компетентностями, компетентностями навчання протягом життя та компетентностями інфомедійної грамотності. З урахуванням компетентнісної моделі освіти проаналізовано їх зміст і можливості комплексного застосування у різні періоди навчання (дошкільний, шкільний, вишівський, професійний, самоосвіти, перекваліфікації, освіти впродовж життя). Узагальнено вміння і здатності, які є наскрізними для всіх видів компетентностей. Висловлено припущення, що набуття різних видів компетентностей співвідносне з ієрархією потреб особистості. З’ясовано, що ключові освітні компетентності та компетентності навчання протягом життя мають стратегічне значення, а компетентності інфомедійної грамотності – тактичне, як і фахові компетентності різних рівнів вищої освіти. Проте в соціальному, професійному та особистісному контексті всі вони вимагають від індивіда усвідомлення та здобуття мінімально необхідного досвіду з їх використання.
The article attempts to establish the relationship between key educational competences, lifelong learning competences and media literacy competences. Taking into account the competence model of education, their content and possibilities of complex application in different periods of study (preschool, school, university, vocational, self-education, retraining, lifelong learning) are analyzed. Skills and abilities that are cross-cutting for all types of competencies are generalized. It is suggested that the acquisition of different types of competences is correlated with the hierarchy of individual needs. It was found that the key educational competences and lifelong learning competences are of strategic importance, and the competences of media literacy are tactical, as well as the professional competences of different levels of higher education. However, in a social, professional and personal context, they all require the individual to be aware of and gain the minimum needed experience to use them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24263
ISBN: 978-617-7370-26-9
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
P_D_M_in_gr.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.