Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24419
Назва: Формування іміджу закладу освіти засобами маркетингу
Автори: Боднар, Оксана Степанівна
Озерчук, Світлана Володимирівна
Бібліографічний опис: Боднар О. С., Озерчук С. В. Формування іміджу закладу освіти засобами маркетингу // Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської діяльності : матеріали VІІ Всеукраїнської (з іноземною участю) науково-практичної конференції (18 листопада 2021 року, м. Херсон). Херсон : Херсонська академія неперервної освіти, 2021. У ІІ-х ч. Ч. І. С. 25-28
Дата публікації: 18-лис-2021
Видавництво: Херсонська академія неперервної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24419
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar_Ozerchyk_Imidz.pdf567,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.