Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24539
Title: Educational paradigm of training managers in the sphere of culture: nowadays challenges
Other Titles: Освітня парадигма підготовки менеджерів у сфері культури: виклики сьогодення
Authors: Soroka, Olga
Kalaur, Svitlana
Vaniuha, Liudmyla
Bibliographic description (Ukraine): Soroka O., Kalaur S., Vaniuha L. Educational paradigm of training managers in the sphere of culture: nowadays challenges // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, No. 4. P. 515-527
Issue Date: 2021
Keywords: management in the sphere of culture
educational process
training of managers of sociocultural activity
technologies of socio-cultural activity
менеджмент у сфері культури
освітній процес
підготовка менеджерів соціокультурної діяльності
технології соціокультурної діяльності
модель управління
Abstract: The relevance of the study is due to the fact that the modern era is a time of dynamic changes in the context of socio-economic and information processes that developing rapidly and often chaotically. The aim of the study was to establish that management in the field of culture is an integrated system based on the interaction of various structures and organizations with the state and society, the external environment and sales markets, the marketing system and PR technologies, science, education, and therefore training of managers of the socio-cultural sphere is a complex and comprehensive task of modern higher education. The study uses general scientific methods, namely: analytical, inductive, deductive, comparison and synthesis methods. In the practical section of the research, using trend analysis, it has been established that educational programs for training managers of the socio-cultural sphere are organized under defined parallel directions.
Актуальність дослідження обумовлена тим, що сучасна епоха – це час динамічних змін, соціально-економічних та інформаційних процесів, які розвиваються стрімко і часто хаотично. Метою дослідження було встановити, що менеджмент у сфері культури – це інтегрована система, що заснована на взаємодії різних структур і організацій з державою і суспільством, зовнішнім середовищем і ринками збуту, системою маркетингу і PR-технологіями, наукою і освітою, а підготовка менеджерів соціокультурної сфери є складним і комплексним завданням сучасної вищої школи. Об’єкт дослідження – особливості контенту освітніх програм з підготовки менеджерів у сфері культури. У роботі виконано такі дослідницькі завдання: 1) досліджено менеджмент сфери культури, як інтегровану систему; 2) проаналізовано особливості взаємодії менеджменту сфери культури різних структур і організацій з державою і суспільством, зовнішнім середовищем і ринками збуту, системою маркетингу і PR-технологіями, наукою і освітою; 3) доведено за допомогою трендового аналізу та опитування, що підготовка менеджерів соціокультурної сфери є складним і комплексним завданням сучасного освітнього процесу для інтеграції. Запропоновано можливі зміни для освітніх програм підготовки менеджерів соціокультурної сфери. У дослідженні використані загальнонаукові методи, а саме: аналітичний, індуктивний, дедуктивний, метод порівняння та синтезу. У практичній частині за допомогою трендового аналізу встановлено, що освітні програми з підготовки менеджерів соціокультурної сфери зазвичай мають кілька паралельних напрямів.
Description: DOI : 10.25128/2520-6230.21.4.8
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24539
Appears in Collections:Social Work and Education Vol. 8 No. 4 (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka.pdf673,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.