Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24539
Назва: Educational paradigm of training managers in the sphere of culture: nowadays challenges
Інші назви: Освітня парадигма підготовки менеджерів у сфері культури: виклики сьогодення
Автори: Soroka, Olga
Kalaur, Svitlana
Vaniuha, Liudmyla
Бібліографічний опис: Soroka O., Kalaur S., Vaniuha L. Educational paradigm of training managers in the sphere of culture: nowadays challenges // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, No. 4. P. 515-527
Дата публікації: 2021
Ключові слова: management in the sphere of culture
educational process
training of managers of sociocultural activity
technologies of socio-cultural activity
менеджмент у сфері культури
освітній процес
підготовка менеджерів соціокультурної діяльності
технології соціокультурної діяльності
модель управління
Короткий огляд (реферат): The relevance of the study is due to the fact that the modern era is a time of dynamic changes in the context of socio-economic and information processes that developing rapidly and often chaotically. The aim of the study was to establish that management in the field of culture is an integrated system based on the interaction of various structures and organizations with the state and society, the external environment and sales markets, the marketing system and PR technologies, science, education, and therefore training of managers of the socio-cultural sphere is a complex and comprehensive task of modern higher education. The study uses general scientific methods, namely: analytical, inductive, deductive, comparison and synthesis methods. In the practical section of the research, using trend analysis, it has been established that educational programs for training managers of the socio-cultural sphere are organized under defined parallel directions.
Актуальність дослідження обумовлена тим, що сучасна епоха – це час динамічних змін, соціально-економічних та інформаційних процесів, які розвиваються стрімко і часто хаотично. Метою дослідження було встановити, що менеджмент у сфері культури – це інтегрована система, що заснована на взаємодії різних структур і організацій з державою і суспільством, зовнішнім середовищем і ринками збуту, системою маркетингу і PR-технологіями, наукою і освітою, а підготовка менеджерів соціокультурної сфери є складним і комплексним завданням сучасної вищої школи. Об’єкт дослідження – особливості контенту освітніх програм з підготовки менеджерів у сфері культури. У роботі виконано такі дослідницькі завдання: 1) досліджено менеджмент сфери культури, як інтегровану систему; 2) проаналізовано особливості взаємодії менеджменту сфери культури різних структур і організацій з державою і суспільством, зовнішнім середовищем і ринками збуту, системою маркетингу і PR-технологіями, наукою і освітою; 3) доведено за допомогою трендового аналізу та опитування, що підготовка менеджерів соціокультурної сфери є складним і комплексним завданням сучасного освітнього процесу для інтеграції. Запропоновано можливі зміни для освітніх програм підготовки менеджерів соціокультурної сфери. У дослідженні використані загальнонаукові методи, а саме: аналітичний, індуктивний, дедуктивний, метод порівняння та синтезу. У практичній частині за допомогою трендового аналізу встановлено, що освітні програми з підготовки менеджерів соціокультурної сфери зазвичай мають кілька паралельних напрямів.
Опис: DOI : 10.25128/2520-6230.21.4.8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24539
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 8 No. 4 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka.pdf673,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.