Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/245
Назва: Сутність і структура професійно важливих якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу
Інші назви: Сущнось и структура профессионально важных качеств руководителя общеобразовательного учебного заведеният
The essence and structure of professionally significant features of the educational establishment administrator
Автори: Штанова, Віктолрія Євгенівна
Бібліографічний опис: Штанова, В. Є. Сутність і структура професійно важливих якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / В. Є. Штанова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 46-50.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійно важливі якості
керівник загальноосвітнього навчального закладу
етапи підготовки керівника школи
структура і зміст професійно важливих якостей
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано еволюцію проблеми управління і професійних якостей особистості. Визначені головні етапи формування управлінської компетентності, яка містить набір професійно важливих якостей. Вказано, що пошук сукупності окремих якостей особистості, які забезпечують ефективність її діяльності, продовжується. Відзначено, що якості ефективного керівника давно привернули увагу вчених-дослідників, але ще ніхто не зміг знайти той набір характеристик, якими повинен володіти кожен керівник.
Проанализирована эволюция проблемы управления и профессиональных качеств личности, выделены главные этапы формирования управленческой компетентности, которая содержит набор профессионально важных качеств. Подчеркнуто, что поиск совокупности отдельных качеств личности, которые обеспечивают эффективность ее деятельности, пока мало что выявил. Отмечено, что качества эффективного руководителя давно привлекли внимание ученых-исследователей, но еще никто не смог найти тот набор характеристик, которыми должен обладать каждый руководитель.
The evolution of the problem discussing management and professional personality features has been analysed in the article as well as basic stages of management competence formation have been defined; scientific views on their structure and content have been analysed. It has been highlighted that the quest for the unity of certain personality features providing efficiency at work has not supplied enough evidence. It has been remarked that the qualities of effective leader have long been attractive for the scientists for investigation, though none of them has singled out a set of qualities necessary for every leader.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/245
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtanova.pdf125,06 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.