Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24858
Назва: Специфіка застосування вправ на редагування у процесі вивчення лексики
Автори: Гарасим, Юлія Андріївна
Бібліографічний опис: Гарасим Ю. А. Специфіка застосування вправ на редагування у процесі вивчення лексики / наук. кер. М. Й. Криськів // Science, innovations and education: problems and prospects: the 9 th International scientific and practical conference, april 6-8, 2022. Tokyo : CPN Publishing Group, 2022. P. 250-259.
Дата публікації: 6-кві-2022
Ключові слова: лексика
текст
аналіз
редагування
помилки
словникова робота
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута специфіка застосування вправ на редагування у процесі вивчення лексики на уроках української мови в середній школі; проаналізовано використання словникової роботи як засобу редагування тексту в процесі вивчення лексики; з’ясовано основні завдання, принципи та об’єкти словникової роботи на уроках української мови; подано приклади вправ, спрямованих на з’ясування семантики слова, його основних ознак, ознайомлення з словниковим складом української мови, сферою вживання різних лексичних шарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24858
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garasim.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.