Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/251
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаслій, Олег Миколайович-
dc.date.accessioned2011-09-26T09:55:59Z-
dc.date.available2011-09-26T09:55:59Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationМаслій, О. М. Організаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу у сфері військово-економічної логістики: результати експерименту / О. М. Маслій // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 79-84.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/251-
dc.description.abstractУ статті подані результати педагогічного експерименту із впливу організаційно-педагогічних умов на формування фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу в сфері військово-економічної логістики. Дослідження проводились за участю курсантів факультету тилу та студентів факультету підготовки офіцерів запасу. На початковому етапі експерименту рівні сформованості фахової компетентності учасників були практично однаковими. За результатами експерименту в експериментальних групах відбулось більш суттєве підвищення рівня фахової компетентності майбутніх офіцерів у сфері військово-економічної логістики.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются результаты педагогического эксперимента по влиянию организационно-педагогических условий на формирование профессиональной компетентности будущих офицеров тыла в сфере военно-экономической логистики. Исследования проводились с курсантами факультета тыла и студентами факультета подготовки офицеров запаса. На начальном этапе эксперимента уровни сформированности профессиональной компетентности участников были практически одинаковые. По результатам эксперимента в экспериментальных группах наблюдалось существенное повышение уровня профессиональной подготовки будущих офицеров в сфере военно-экономической логистики.en_US
dc.description.abstractThe article discusses results of the experiments on the effect of organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of the future officers in the rear area of military and economic logistics. The studies were conducted with students of the faculty and students of logistics training of reserve officers. At the initial stage of the experiment the levels of formation of professional competence of the participants were virtually identical. The experiment results in the experimental groups show a significant increase in the level of training of future officers in the field of military and economic logistics.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвійськово-економічна логістикаen_US
dc.subjectпедагогічний експериментen_US
dc.subjectконтрольні і експериментальні групиen_US
dc.subjectтести визначення професійних якостейen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу у сфері військово-економічної логістики: результати експериментуen_US
dc.title.alternativeОрганизационно-педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих офицеров тыла в сфере военно-економической логистики: результаты експерементаen_US
dc.title.alternativeOrganizational and pedagogical conditions of the formation of professional competence of the would be rear officers in the sphere of military and economic logistics: the results of the experimenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Maslij.pdf139,26 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.