Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/254
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДацків, Ольга Павлівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T10:08:01Z-
dc.date.available2011-09-26T10:08:01Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationДацків, О. П. Врахування індивідуально-психологічних особливостей майбутніх учителів іноземних мов у навчанні говоріння засобами драматизації / О. П. Дацків // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 98-104.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/254-
dc.description.abstractРозглянуто особливості періоду зрілої юності на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури. Проаналізовано структуру особистості з метою визначення компонентів, які необхідно враховувати у формуванні у майбутніх учителів іноземних мов умінь говоріння. Визначено інтерес до процесу драматизації, вміння говоріння, оперативну та емоційну пам’ять, творче, самостійне мислення, концентрацію та розподіл уваги, емоційний інтелект, творчу уяву, тип темпераменту, здібності та соціометричний статус як компоненти структури особистості студентів, які необхідно враховувати у навчанні говоріння засобами драматизації.en_US
dc.description.abstractРассмотрены особенности периода зрелой юности на основании анализа психолого-педагогической литературы. Проанализирована структура личности с целью определения компонентов, подлежащих учету при формировании у будущих учителей иностранных языков умений говорения. Определены интерес к процессу драматизации, умения говорения, оперативная и эмоциональная память, творческое, самостоятельное мышление, концентрация и распределение внимания, эмоциональный интеллект, творческое воображение, тип темперамента, способности и социометрический статус как компоненты структуры личности студентов, подлежащие учету в процессе обучения говорению средствами драматизации.en_US
dc.description.abstractIndividual differences of mature youth period as described in literature on pedagogy and psychology have been analyzed. Personality structure components essential for teaching speaking via dramatization such as interest to the process of dramatization, speaking skills, random access and emotional memory, creative, independent thinking, concentration and distribution of attention, emotional intelligence, creative imagination, temperament type, ability and sociometric status have been determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectіндивідуально-психологічні особливостіen_US
dc.subjectструктура особистостіen_US
dc.subjectвміння говорінняen_US
dc.subjectдраматизаціяen_US
dc.titleВрахування індивідуально-психологічних особливостей майбутніх учителів іноземних мов у навчанні говоріння засобами драматизаціїen_US
dc.title.alternativeУчет индивидуально-психологических особенностей будущих учителей иностранных языков в обучении говорения средствами драматизацииen_US
dc.title.alternativeFuture foreign language teachers’ individual differences in teaching speaking via dramatizationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dacskiv.pdf141,44 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.