Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/254
Назва: Врахування індивідуально-психологічних особливостей майбутніх учителів іноземних мов у навчанні говоріння засобами драматизації
Інші назви: Учет индивидуально-психологических особенностей будущих учителей иностранных языков в обучении говорения средствами драматизации
Future foreign language teachers’ individual differences in teaching speaking via dramatization
Автори: Дацків, Ольга Павлівна
Бібліографічний опис: Дацків, О. П. Врахування індивідуально-психологічних особливостей майбутніх учителів іноземних мов у навчанні говоріння засобами драматизації / О. П. Дацків // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 98-104.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: індивідуально-психологічні особливості
структура особистості
вміння говоріння
драматизація
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості періоду зрілої юності на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури. Проаналізовано структуру особистості з метою визначення компонентів, які необхідно враховувати у формуванні у майбутніх учителів іноземних мов умінь говоріння. Визначено інтерес до процесу драматизації, вміння говоріння, оперативну та емоційну пам’ять, творче, самостійне мислення, концентрацію та розподіл уваги, емоційний інтелект, творчу уяву, тип темпераменту, здібності та соціометричний статус як компоненти структури особистості студентів, які необхідно враховувати у навчанні говоріння засобами драматизації.
Рассмотрены особенности периода зрелой юности на основании анализа психолого-педагогической литературы. Проанализирована структура личности с целью определения компонентов, подлежащих учету при формировании у будущих учителей иностранных языков умений говорения. Определены интерес к процессу драматизации, умения говорения, оперативная и эмоциональная память, творческое, самостоятельное мышление, концентрация и распределение внимания, эмоциональный интеллект, творческое воображение, тип темперамента, способности и социометрический статус как компоненты структуры личности студентов, подлежащие учету в процессе обучения говорению средствами драматизации.
Individual differences of mature youth period as described in literature on pedagogy and psychology have been analyzed. Personality structure components essential for teaching speaking via dramatization such as interest to the process of dramatization, speaking skills, random access and emotional memory, creative, independent thinking, concentration and distribution of attention, emotional intelligence, creative imagination, temperament type, ability and sociometric status have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/254
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dacskiv.pdf141,44 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.